מה הקשר בין ADHD והפרעות שינה?

הקשר בין ADHD והפרעות שינה

נמצאה שכיחות גבוהה של הפרעות שינה אצל ילדים עם הפרעת קשב וריכוז הכוללות קשיי הירדמות, קשיים בשמירה על רצף השינה ושינה לא שקטה. מומלץ שילד עם אבחנה של הפרעת קשב וריכוז המלווה בסימפטומים של הפרעות שינה להערכה שינה. במכון שינה חשוב מאד לדעת כי לפעמים הפרעת שינה, לדוגמא: הפרעת נשימה בשינה אשר גורמת לקיטוע השינה ולשינה לא איכותית, מייצרת סימפטומים דמויי הפרעת קשב. המשמעות היא שבחלק מהמקרים ייתכן אבחון מוטעה שבו ילד/ה המאובחנים כסובלים מהפרעת קשב וריכוז בעצם סובלים מהפרעת נשימה בשינה. טיפול בבעיית השינה יפתור את הסימפטומים של הפרעת הקשב. יש לזכור שמחסור בשינה מוביל מצידו להתנהגות אימפולסיבית, לשינויים במצב הרוח ולקשיי ריכוז שבשוגג עלולים להיות מיוחסים לבעיית קשב וריכוז.

רוצים לישון טוב בלילה?
השאירו פרטים

מטופלים מספרים

5/5

"חשבתי שאני משתגעת, לא הצלחתי להירדם בלילות, הייתי ערה שעות ולא מצליחה להירדם. רופאת המשפחה שלי המליצה לי לפנות לדר' עמית גרין. כבר מההתחלה דר' עמית הרגיע אותי ועזר לי. הייתי בייעוץ אצלו כמעט שלושה חודשים. היום אני ישנה 6-7 שעות בלילה, תודה"

5/5

תקופה ארוכה מאד סבלתי מנדודי שינה ואיכות החיים שלי היתה נוראית. ניסיתי כל מיני סוגי טיפולים אבל שום דבר לא עזר. הייתי ממש מיואשת. ראיתי את דר' גרין בתכנית בקר . בטלוויזיה ופניתי אליו. דר' גרין חזר אלי וקבענו פגישת ייעוץ. השינוי היה מיידי, כבר אחרי הפגישה הראשונה הרגשתי שיפור בשינה. אני רוצה להודות לדר' גרין על ההמיקצועיות והסבלנות"

5/5

"תודה לדר' עמית גרין שעזר לנו עם השינה של יונתן. יונתן לא הצליח להירדם לבד וכל השכבה לישון היתה סיוט של שעה שעתיים של בכי עד שהיה נרדם. היינו בפגישת ייעוץ אצל דר' עמית ואחרי שלושה לילות שבהן ליווה אותנו יונתן התחיל להירדם ולישון תוך מספר דקות , בלי בכי ובלי עיניינים. תודה"

5/5

ברצוני להודות לך רבות על הטיפול בבעיית השינה שלי. בזכות הטיפול השינה שלי השתפרה ונגמלתי מכדורי השינה. אני מרגישה שבזכותך אני בשליטה והשינה כבר פחות מנהלת אותי. זהו הטיפול הכי יעיל שעשיתי! קבענו להיום פגישה אך אני מרגישה שכרגע אין צורך בה. ששת המפגשים עזרו לי מאוד ואם ארגיש בהמשך שאני זקוקה לתמיכה אשמח לקבוע עוד פגישה. שוב המון המון תודה!!!

5/5

אחר שנים של שינה מקוטעת ולא רציפה, החלטתי לפנות לטיפול אצל דר' עמית גרין. כבר בפגישה הראשונה התגלה לי מטפל מקצועי וקשוב. לאחר הדרכה ו-3 מפגשים! חזרתי לישון רצוף. גם אם אני מתעוררת במהלך הלילה, דר' גרין לימד אותי מה עלי לעשות. הערכתי מאוד את יושרו המקצועי שהודיע לי כי השגנו את מטרת הטיפול ולכן אין צורך כעת במפגשים נוספים. תודה לך על הטיפול ועל האדם שאתה

5/5

סבלתי שנים נדודי שינה. בשנתיים האחרונות לקחתי בונדורמין וגם זה לא עזר. הייתי באפיסת כוחות. הגעתי לדר' עמית אחרי שראיתי אותו בטלויזיה. כבר אחרי 4 פגישות ייעוץ עם דר' עמית התחלתי לישון טוב. החלטתי להיגמל מכדורי השינה והוא עזר לי. היום אני ישן טוב. תודה ענקית לדר עמית."

5/5

רציתי לעדכן שעברתי את המבחני רישוי🥳🥳🥳 ולהודות לך גם על כל התקופה, אהבתי בעיקר את זה שלא נלחצת משום דבר שאמרתי והתייחסת לכל הסיפור שלי כנורמלי וטבעי. עד היום כל מי שטיפל בנושא השינה נלחץ ואני חושבת שזה הקשה עליי לתת אמון בטיפולים קודמים. אז תודה רבה!

5/5

עברתי בדיקת שינה ומצאו לי דום נשימה בשינה. שלחו אותי לקנות סיפאפ שלא הצלחתי לישון איתו. במכון השינה לא עזרו לי לפתור את הבעיה. חפשתי באינטרנרט מומחה שינה ופניתי לדר' גרין שהציע לי לנסות סד לילה לטיפול בבעיה. הוא הפנה אותי לרופא שיניים מומחה שהכין לי סד שאני ישן איתו כל לילה. ממליץ מאד לפנות לדר' גרין לקבל ייעוץ

5/5

"חשבתי שאני משתגעת, לא הצלחתי להירדם בלילות, הייתי ערה שעות ולא מצליחה להירדם. רופאת המשפחה שלי המליצה לי לפנות לדר' עמית גרין. כבר מההתחלה דר' עמית הרגיע אותי ועזר לי. הייתי בייעוץ אצלו כמעט שלושה חודשים. היום אני ישנה 6-7 שעות בלילה, תודה"

תקשורת

עקבו אחריי בפייסבוק

רוצים לישון טוב בלילה? השאירו פרטים

דילוג לתוכן